دکتر الهام قلی پور / جراحی زیبایی زنان / عمل زیبایی واژن همزمان با سزارین در ساری
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

عمل زیبایی واژن همزمان با سزارین در ساری

عمل زیبایی واژن همزمان با سزارین

دکتر الهام قلی پور جراح زیبایی زنان در ساری: زایمان برای زنان یکی از حساس ترین و پرخطر ترین اتفاقاتی است که اگر کمترین آسیبی به بدن زنان وارد شود می تواند عارضه های غیر قابل جبران داشته باشد.

خطرناکی این اتفاق بدین مساله باز می گردد که باید تمامی حساسیت هایی که در روند آن وجود دارد را لحاظ کنند و از امن ترین روش ها برای انجام این فرایند کمک گیرند.

زایمان سزارین برای زنان عوارض و پیامد های نامطلوبی به همراه دارد. از جمله این عوارض می توان به مشکلاتی اشاره کرد که برای واژن زنان پدید می آید. مثلا  افزایش حال ارتجاعی واژن (گشادی واژن)، افتادگی لابیاها و شل شدگی لابیاها. عمل تنگ کردن واژن با لیزر

بر همین اساس از دیگر مسائلی که مطرح می شود این است که آیا زنان عمل زیبایی واژن همزمان با سزارین داشته باشند؟

در ادامه همین نوشتار در صدد هستیم که در پاسخ گویی به این سوال آیا زنان عمل زیبایی واژن همزمان با سزارین داشته باشند؟ از اطلاعاتی که دکتر الهام قلی پور در اختیار ما قرار داده است استفاده و مطالبی را در قالب بخش های مختلف بنگاریم.

عمل زیبایی واژن همزمان با سزارین

عمل زیبایی واژن همزمان با سزارین

زنان همزمان با سزارین می توانند جراحی های زیبایی داشته باشند؟

اولین مساله ای که مطرح می شود این است که آیا اساسا زنان جواز انجام عمل های زیبایی را همزمان با زایمان دارند یا خیر.

برای پرداختن به این موضوع و پاسخ گفتن به این سوال باید با این مقدمه آغاز کنیم که بسیاری از پزشکان بر این باورند که ممنوعیت پزشکی در زمینه انجام جراحی های زیبایی همزمان با زایمان وجود ندارد.

بر همین اساس می توان گفت زنانی که علاقه دارند بعد از انجام زایمان تحت عمل های زیبایی نیز قرار گیرند هیچ گونه مانعی بر سر این خواسته آنان وجود ندارد.

چه عمل های زیبایی را می توان همزمان با سزارین انجام داد؟

بعد از اینکه به جواز انجام جراحی زیبایی همزمان با زایمان پی بردیم دومین مطلبی که مطرح می شود این است که حال کدام جراحی بلامانع است و زنان می توانند برای انجام آنها اقدام کنند.

واقعیت این است که جراحی های زیبایی زنان بسیار است و هر جراحی تکنیک و روش مخصوص به خود را دارد. از این رو جراحی های زیبایی مختلفی برای ناحیه واژینال خانم ها وجود دارد.

از جمله جراحی هایی که می توان برای زنان همزمان با زایمان انجام داد از این قرار است:

  • واژینوپلاستی
  • پرینورافی
  • لابیاپلاستی
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مطب دکتر الهام قلی پور مراجعه و با پزشک مشورت نمایید. برای دریافت وقت مشاوره می توانید با شماره تماس 01133329732 تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید از اینستاگرام دکتر الهام قلی پور دیدن فرمایید.

واژینوپلاستی

یکی از مهم ترین جراحی هایی که در یک دهه اخیر شاهد رشد و گسترش آن بوده ایم واژینوپلاستی است.

این عمل جراحی مهم ترین هدفی که دنبال می کند این است که زنانی که در طی زایمان با افزایش حالت ارتجاعی واژن شان مواجه شده اند می توانند برای کاهش حالت ارتجاعی تحت این جراحی قرار گیرند.

در طی این جراحی با تکنیک های مخصوص می توانند دیواره های واژن را به هم نزدیک تر کرده و با روش های مختلفی به تنگ کردن واژن بپردازند.

یکی از روش ها این است که نخ های بخیه کمک بگیرند. دومین اقدامی که انجام می شود بکار گیری از انواع لیزر هاست که گزینه ای مناسب برای تمامی زنان است. زیرا که این روش کمترین آسیبی به بدن زنان وارد نمی کند. از طرفی هم لیزر ها می توانند روند بهبودی را کاهش دهند. زیرا که استفاده از نخ های بخیه مدت زمانی را به جذب شدن به بدن اختصاص می دهد که طولانی تر از زمان بهبودی بعد از بکار گیری لیزر هاست.

لابیاپلاستی

لابیاپلاستی از جمله عمل های جراحی ای محسوب می شود که برای بهبود وضعیت لابیاها بکار گرفته می شود.

واقعیت این است که تمامی زنان بعد از زایمان با مشکلاتی در ناحیه لابیاها مواجه خواهند بود. در مواردی لابیاها شل و افتاده می شود و درمواردی نیز طراوت و زیبایی خود را از دست می دهد. در این موارد زنان علاقه دارند که وضعیت لابیاها را به حالت بهتری دربیاورند.

لابیاپلاستی از جمله اقداماتی است که تا حد زیادی می تواند نقشی اثر گذار در حالت دهی به لابیاهای زنان داشته باشد. این عمل به روش های مختلفی از جمله لابیاپلاستی با لیزر co2 فرکشنال انجام می شود.

پرینورافی

پرینورافی از واژه پرینه می آید. پرینه در واقع به حد فاصل مقعد و واژن گفته می شود.

بسیاری از زنان در جریان زایمان ممکن است که مشکلاتی را در این ناحیه شاهد باشند. از این رو برای رفع تمامی مشکلاتی که در ناحیه پرینه پدید آمده است می توانند از پرینورافی کمک بگیرند.

پرینورافی تمامی تمرکزش بر روی ناحیه پرینه زنان است. این رو نقش درمانی و زیبایی به سزایی خواهد داشت.

چه عمل های زیبایی را می توان همزمان با سزارین انجام داد؟

چه عمل های زیبایی را می توان همزمان با سزارین انجام داد؟

نتیجه گیری

نکته ای که به عنوان سخن پایانی مطرح خواهیم ساخت این است که در طول سال ها بکار گیری این روش های زیبایی در طیف گسترده ای انجام شده است و اکنون نیز در حال انجام است و هیچ نوع مشکلی را برای زنان پیش نیاورده است.

ازاین رو زنان می توانند بدون نگرانی و دغدغه برای انجام چنین عمل های زیبایی اقدام کنند. اما نکته مهم این است از بهترین جراح زیبایی زنان در ساری کمک بگیرید تا بهترین روند درمانی طی شود.

 

راه های ارتباطی با دکتر الهام قلی پور

آدرس مطب: سارى، خيابان قارن، قارن كلينيك طبقه اول

صفحه اینستاگرام: https://www.instagram.com/dr_gholipoor/

شماره تماس: 01133329732 – 09012017323

 

 

 

برچسب ها:

دکتر الهام قلی پور

دکتر الهام قلی پور فارغ التحصيل از دانشگاه شهيد بهشتى در رشته های پزشک عمومی و متخصص زنان، زایمان و نازایی است و در بخش زنان بیمارستان شفا ساری فعالیت می کند.
مقالات مرتبط
لابیاپلاستی در بارداری

لابیاپلاستی در بارداری

لابیاپلاستی در بارداری موضوعی حساس است که به تغییر شکل و اندازه لابیاهای واژن مربوط می‌شود. این جراحی به دلایل زیبایی یا راحتی انجام می‌گیرد، اما در دوران بارداری به دلیل تغییرات فیزیکی و هورمونی،...

ورم بعد از لابیاپلاستی از علت تا درمان

ورم بعد از لابیاپلاستی از علت تا درمان

ورم بعد از لابیاپلاستی یکی از مشکلات متداول در این جراحی محسوب می شود که معمولاً به دلیل تجمع مایعات یا تحریک بافت‌ها در منطقه‌ی جراحی شده ایجاد خواهد شد. علائم و نشانه های اولیه ورم شامل درد، گرما...

پریود بعد از لابیاپلاستی و چالش های آن  

پریود بعد از لابیاپلاستی و چالش های آن  

پریود بعد از لابیاپلاستی می‌تواند با چالش‌های زیادی همراه باشد. لابیاپلاستی یا جراحی کاهش لبیا، عملی است که برای تغییر شکل یا اندازه لبیاهای مینور انجام می‌شود. دقت داشته باشید که پس از این جراحی،...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button