دکتر الهام قلی پور / جراحی زیبایی زنان / دکتر لابیاپلاستی در ساری
مدت زمان مطالعه ۷ دقیقه

دکتر لابیاپلاستی در ساری

لابیاپلاستی از جمله مهم ترین و بهترین جراحی های زیبایی زنانه است که این روز ها توانسته است در بهبود وضعیت واژن بسیاری از زنان و دختران نقش به سزایی داشته باشد.

با توجه به این که این جراحی در ناحیه لابیاها و به طور کلی در ناحیه آلت تناسلی زنان و دختران انجام می شود و این بخش از بدن زنان از مهم ترین اعضای بدنی شان است از این رو لابیاپلاستی از جراحی های حساس زنانه محسوب می شود.

بنابراین از مهم ترین اقداماتی که باید انجام شود این است که پیش از انجام جراحی ابتدا در زمینه بهترین دکتر لابیاپلاستی در مازندران تحقیقات لازم را داشته باشید تا روند جراحی لابیاپلاستی به دست بهترین دکتر لابیاپلاستی انجام شود.

لابیاپلاستی

در ابتدا پیش از آنکه وارد مبحث اصلی مان شویم توضیحاتی در زمینه لابیاپلاستی می دهیم تا اطلاعاتی دقیق در اختیار همراهان مان قرار گیرد.

در واقع همانطور که از نامش بر می آید، این جراحی در نواحی لابیاهای ماژور انجام می شود. لابیاهایی که بزرگ هستند و یا افتادگی و شل شدگی زیادی دارند تحت لابیاپلاستی با لیزر co2 فرکشنال قرار گرفته و فرم دهی روی آن ها انجام می شود.

ضمن اینکه باید اشاره شود که عمل زیبایی واژن همزمان با سزارین در ساری نیز انجام می شود.

دکتر الهام قلی پور جراح زیبایی زنان در ساری

دکتر الهام قلی پور جراح زیبایی زنان در ساری

لابیاپلاستی  با لیزر چیست و چرا انجام می شود؟

لابیاپلاستی با لیزر یک عمل جراحی است که به آن کاهش لابیا مینورا نیز می گویند. با استفاده از لیزر ، بافت اضافی از روی لبهای کوچک برداشته می شود و با کمترین خونریزی باعث کوچکتر و متقارن شدن آن می شود.

از جمله دلایل لابیاپلاستی با لیزر می توان به بهداشت شخصی ، عدم تقارن و یا برآمدگی لابیا مینور است که ممکن است فعالیت ها را محدود کند یا باعث ناراحتی شود، اشاره کرد.

چگونه لیزر لابیاپلاستی انجام می شود؟

لابیاپلاستی با لیزر از لیزر مخصوصی به جای چاقوی جراحی سنتی استفاده می کند ، این عمل بسیار سریعتر و ایمن تر است. خونریزی یا کبودی بعد از جراحی کم است و هیچ کبودی وجود ندارد. زیرا لیزر رگ های خونی کوچک را مهر و موم می کند. این روش را می توان تحت بی حسی موضعی ، آرام بخش یا بیهوشی عمومی انجام داد.

لابیاپلاستی چیست

لابیاپلاستی چیست

در دوره بعد از عمل چه اتفاقی می افتد؟

  • نتایج فوری بعد از عمل قابل مشاهده است.
  • لب های کوچک شما قبل از شروع تورم ، ابتدا کوچک و متقارن به نظر می رسد.
  • به طور کلی ، تورم و ناراحتی پس از جراحی در 2-3 روز به اوج خود می رسد و سپس طی هفته های بعدی به تدریج فروکش می کند.
  • خارش بعد از لابیاپلاستی در هفته اول معمول است در حالی که همه چیز در حال بهبود است.
  • در حین بهبودی زخم ها را بیش از حد نکشید و لمس نکنید. زیرا این امر می تواند جای عمل شده را را شکافته یا مستعد عفونت شود.
  • بعد از یک هفته ، تورم ، درد و خارش باید به طرز چشمگیری فروکش کند.
  • به شما آموزش داده خواهد شد که از 4 تا 6 هفته از تامپون استفاده نکنید.
  • لباس های تنگ (به عنوان مثال لباس جذب) نپوشید.
  • ممکن است فعالیت های جنسی را از 4 تا 6 هفته پس از جراحی از سر بگیرید.

حتما در دوره نقاهت خود با بهترین جراح زیبایی زنان در تماس باشید تا در صورت وجود مشکل شما را راهنمایی کند.

آیا خطرات مرتبط با این روش وجود دارد؟

مانند هر روش دیگر ، لابیاپلاستی با لیزر دارای برخی خطرات و عوارض احتمالی مانند کبودی ، تورم ، درد ، اعوجاج و کیست قرارگیری اپیدرموئید است. با این حال ، با استفاده از تکنیک های مدرن ، خطر بسیار کم است.

آیا لابیاپلاستی برای دختران باکره ممنوع است؟

این درست نیست. عمل لابیاپلاستی فقط بافت لابیا مینورای بزرگ شده ، رنگدانه تیره و اضافی را اصلاح می کند. قبل از اینکه یک زن برای اولین بار رابطه جنسی برقرار کند ، در منافذ واژن یک باند محکم بافت وجود دارد که “هیمن” نامیده می شود و اغلب در زمان شروع رابطه جنسی پاره می شود.

لابیاپلاستی به این ناحیه نمی پردازد و از آنجا که به عمق واژن نمی رود ، زنان جوان پس از جراحی لابیاپلاستی همچنان باکره خواهند بود.

آیا عمل لابیاپلاستی توانایی ارگاسم را از بین می برد؟

این کاملا نادرست است. لابیاپلاستی فقط بافت لبهای مینور اضافی را در بیشتر موارد اصلاح می کند. گاهی اوقات لب های بزرگ نیز چربی زدایی می شود و از طریق برش های پنهان اصلاح می شود تا حجیم نشود.

حتی اگر کاهش کلاهک کلیتورال انجام شود (اصلاح برخی از چین های اضافی پوست در قسمت جلوی آن ، بیش از منطقه کلاهک کلیتورال) ، هیچ آسیبی به کلیتوریس وارد نمی شود ، ارگاسم یک مجموعه عمیق از اعصاب است و باعث تحریک جنسی زنان می شود.

تکنیک های لابیاپلاستی

تکنیک های لابیاپلاستی

بهترین جراح زیبایی زنان در ساری  

زنان و دختران مهم ترین ترین تلاش شان در این جهت است که این جراحی به دست بهترین جراح زیبایی زنان بسپارند.

بهترین دکتر لابیاپلاستی پزشکی است که:

  • تخصص و مهارت زیادی در زمینه انجام لابیاپلاستی دارد.
  • برخوردار از دانش عمیق و تخصصی در زمینه جراحی لابیاپلاستی و انواع تکنیک هایی که در این جراحی وجود دارد.
  • تجربه و مهارت در انجام جراحی لابیاپلاستی؛ این ویژگی این امکان را فراهم می کند که پزشک بتواند بر طبق تجربه بهترین تکنیک جراحی را بکار گیرد و در شرایط حساس بهترین تصمیم را اتخاذ کند. برای مثال تصور کنید در جریان یک جراحی شرایطی رخ دهد که سابقه نداشته است. از این رو در این مواقع تجربه بهترین دکتر لابیاپلاستی می تواند عاملی باشد برای این که از بن بست خارج شود و بهترین تصمیم را برای رفع مشکل پیش آمده در جریان جراحی بگیرد.

بهترین دکتر لابیاپلاستی برای جراحی لابیاپلاستی چه مسائلی را لحاظ می کند؟

زمانی که شما برای انجام جراحی لابیاپلاستی به بهترین دکتر لابیاپلاستی مراجعه می کنید وی تمامی شرایط شما را تحت بررسی قرار می دهد.

  • برای مثال زمانی که مراجعه کننده دختر باکره باشد بهترین دکتر لابیاپلاستی این مساله را مد نظر قرار می دهد و آن را در جریان جراحی به یاد دارد. خوشبختانه تکنیک هایی که برای جراحی لابیاپلاستی وجود دارد هیچ آسیبی به پرده بکارت وارد نمی کند و بهترین دکتر لابیاپلاستی می تواند بدون هیچ خطری این اقدام را انجام دهد.
  • بسته به شرایطی که مراجعه کننده دارد و بسته به توقعاتی که دارد می تواند بهترین تکنیک ها را در جریان لابیاپلاستی بکار می گیرد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

بهترین دکتر لابیاپلاستی چه اقداماتی انجام می دهد؟

بهترین دکتر لابیاپلاستی در حوزه های مختلف و در زمینه انجام انواع روش های درمانی و جراحی توانایی دارند.

مهم ترین این اقدامات:

  • انجام انواع جراحی های زیبایی زنانه علی الخصوص جراحی زیبایی لابیاپلاستی
  • پیاده ساختن انواع تکنیک های جراحی متناسب با سلیقه و ناحیه واژن زنان
  • ارائه مشاوره های لازم برای آگاهی بیشتر مراجعین از انواع مراقبت های بعد از جراحی لابیاپلاستی
دکتر قلی پور جراح زیبایی زنان در مازندران

دکتر قلی پور جراح زیبایی زنان در مازندران

هزینه جراحی لابیاپلاستی

بهترین دکتر لابیاپلاستی مهم ترین مساله ای که در نظر دارد این است که هزینه ای منطقی و معقولانه دریافت کند. این موضوع باعث می شود طیف گسترده ای از زنان بتوانند تحت این جراحی قرار گرفته و مشکلات خود را حل کنند.

اما هزینه این جراحی نزد پزشکان مختلف متغیر است. از این رو نمی توان هزینه ای ثابت برای آن تعیین کرد.

از سوی دیگر نیز شرکت های بیمه ای هیچ حمایتی در این خصوص ندارند و به نوعی هزینه به طور شخصی باید پرداخت شود.

نتیجه گیری

در طول نوشتاری که گذشت تمامی تلاش مان معطوف بر این نکته بود که بسیاری از مهم ترین اطلاعاتی که در خصوص بهترین دکتر لابیاپلاستی و اقدامات ضروری ای که از سوی وی باید انجام شود را در اختیار شما قرار دهیم.

امیدواریم که با لحاظ کردن این مسائل بتوانید در انتخاب بهترین دکتر لابیاپلاستی گزینشی دقیق و هوشمندانه عمل کنید.

 

برچسب ها:

دکتر الهام قلی پور

دکتر الهام قلی پور فارغ التحصيل از دانشگاه شهيد بهشتى در رشته های پزشک عمومی و متخصص زنان، زایمان و نازایی است و در بخش زنان بیمارستان شفا ساری فعالیت می کند.
مقالات مرتبط
لابیاپلاستی در بارداری

لابیاپلاستی در بارداری

لابیاپلاستی در بارداری موضوعی حساس است که به تغییر شکل و اندازه لابیاهای واژن مربوط می‌شود. این جراحی به دلایل زیبایی یا راحتی انجام می‌گیرد، اما در دوران بارداری به دلیل تغییرات فیزیکی و هورمونی،...

ورم بعد از لابیاپلاستی از علت تا درمان

ورم بعد از لابیاپلاستی از علت تا درمان

ورم بعد از لابیاپلاستی یکی از مشکلات متداول در این جراحی محسوب می شود که معمولاً به دلیل تجمع مایعات یا تحریک بافت‌ها در منطقه‌ی جراحی شده ایجاد خواهد شد. علائم و نشانه های اولیه ورم شامل درد، گرما...

پریود بعد از لابیاپلاستی و چالش های آن  

پریود بعد از لابیاپلاستی و چالش های آن  

پریود بعد از لابیاپلاستی می‌تواند با چالش‌های زیادی همراه باشد. لابیاپلاستی یا جراحی کاهش لبیا، عملی است که برای تغییر شکل یا اندازه لبیاهای مینور انجام می‌شود. دقت داشته باشید که پس از این جراحی،...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button