دکتر الهام قلی پور / جراحی زیبایی زنان / لابیاپلاستی با لیزر co2 فرکشنال در ساری

لابیاپلاستی با لیزر co2 فرکشنال در ساری

دستگاه لیزر فرکشنال یکی از جدیدترین لیزرهای مخصوص بانوان است که کارایی های مختلفی دارد. از جمله مسائلی که می توان از این دستگاه برای بانوان استفاده کرد، استفاده از این دستگاه در دوران یائسگی برای بانوانی است که به علت کاهش هورمون استروژن و از بین رفتن عروق و کلاژن و الاستین در ناحیه واژینال، دچار مشکلاتی می شوند که با استفاده از لیزر co2 فرکشنال می توان این مشکل را در بانوان رفع کرد.

در خانم هایی که در سنین یائسگی قرار دارند، کاهش قطر بافت واژن، دچار خشکی، درد، گاها سوزش و خارش برای بیماران در ناحیه واژن ایجاد می شود که می تواند باعث خشکی و خونریزی و درد در هنگام مقاربت شود که به دنبال آن مشکلات ناخواسته ای مثل تاثیر شدید بر سردی روابط زناشویی، مشکلاتی که برای ادرار کردن از جمله ریزش ادرار هنگام سرفه یا عدم کنترل صحیح ادرار شود. با استفاده از این دستگاه و کارایی خوبی که دارد، می توان در درمان این مشکلات به خانم ها کمک کرد.

این عوارض علاوه بر مشکلاتی که برای بیمار ایجاد می کند، بهداشت فردی و سلامت بدن را هم در معرض خطر قرار می دهد و PH واژن تغییر کرده و رشد میکروب های بیماری زا و بروز عفونت ها در ناحیه واژینال را زیاد می کند.

لیزر CO2 فرکشنال چه کمکی به بانوان می کند؟

در مورد مشکلاتی که ذکر شد درمان هایی مختلفی وجود دارد.

درمان با جراحی

جراحی های پلاستیک بخصوص در سنین یائسگی مشکلاتی را برای بیمار ایجاد می کند. که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد:

اول اینکه هزینه بسیار بالایی دارد.

نیاز به اتاق عمل و بیهوشی و ریسک های مربوط به جراحی و مراقبت های بعد از آن دارد.

نیاز به بخیه دارد.

خونریزی دارد

مدت زمان بستری و استراحت بسیار زیادی دارد.

براقراری ارتباط جنسی تا مدتها امکان پذیر نیست.

ممکن است برقراری رابطه جنسی با درد همراه باشد.

سفید کردن واژن

درمان با لیزر CO2 فرکشنال

با استفاده از این لیزر به جای جراحی این مشکلات برای بیمار ایجاد نمی شود و این عمل به صورت سرپایی انجام مکی شود.

حداکثر 15 دقیقه عمل لیزر انجام می شود.

لیزر به صورت 360 درجه، دور تا دور واژن کارایی دارد.

نیاز به اتاق عمل ندارد.

خونریزی ندارد.

هزینه لیزر نسبت به جراحی کمتر است.

درمان های دیگر با لیزر CO2 فرکشنال

آتروفی ناحیه تناسلی یکی دیگر از مشکلاتی است که بعضی از خانم ها با آن درگیر هستند. هورمون درمانی از جمله درمان هایی که در گذشته برای درمان این مشکل بکار گرفته می شد. که کارایی خوبی هم داشت، ولی به دنبال آن متوجه افزایش ریسک سرطان ها، بخصوص سرطان پستان در خانم هایی که تحت پوشش هورمون درمانی بودند، مشاهده شد که باعث شد که روش کنار گذاشته شود و به دنبال آن روش های دیگری مثل استفاده از لیزر CO2 فرکشنال جایگزین این روش شود.

استفاده از لیزر CO2 فرکشنال روش مطمئنی است؟

این روش علاوه بر مطمئن بودن، یک روش غیر تهاجمی است و باعث بازسازی مخاط واژن و تشکیل مخاط با کیفیت مناسب به صورت سرپایی می شود. بخصوص در بیمارانی که از آتروفی واژن رنج می برند.

همچنین این روش برای افرادی که نمی توانند برای درمان مشکلات خود، اقدامات خاصی انجام دهند بسیار مناسب است. مثل بیماران مبتلا به سرطان رحم و تخمدان یا آندومتریوز که از هورمون درمانی نمیشه برای این بیماران استفاده کرد.

انواع لیزرها

لیزرها انواع و اقسام مختلف دارند. بهترین نوع لیزرهای موجود در بازار لیزرهایی با برند ایتالیایی هستند که بهترین کاربرد را دارند. این لیزرها ها به صورت اتوماتیک تنظیم می شود و میزان لیزر منعکس شده و حد و حدود آن را به صورت هوشمند تنظیم می شود.

هیچگونه عارضه یا سوختگی یا تخریب بافتی در لیزرهایی که با برندهای خوب ایتالیایی استفاده می شود نسبت به لیزرهای چینی که در بازار هستند کاربرد بسیار خوبی دارد و بیماران رضایت کافی را دارند.

کارایی دستگاه های لیزر CO2 فرکشنال

از جمله کارایی های دیگر دستگاه های لیزر CO2 فرکشنال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاهش شلی و خشکی واژن و درمان آن

جوانسازی و ترمیم واژن

درمان آتروفی واژن بعد از یائسگی

برطرف کردن درد هنگام مقاربت

افزایش میل جنسی

از بین بردن سوزش و خارش واژن

درمان بی اختیاری ادرار که به دنبال افزایش فشارهای شکمی، سرفه، عطسه و خنده اتفاق می افتد.

جوانسازی، سفت کردن و فرم دهی ناحیه تناسلی خارجی در کمتری زمان ممکن

رفع تیرگی ناحیه تناسلی و سفید کردن واژن

همه این موارد از جمله کاربردهای دستگاه لیزر CO2 فرکشنال است.

از لیزر CO2 فرکشنال در چه عمل های زیبایی استفاده می شود؟

از جمله کارهایی که می توان با دستگاه CO2 فرکشنال انجام لابیاپلاستی است. لابیاپلاستی با استفاده از قلم جراحی این دستگاه ها انجام می شود.

امروزه تمام تلاش پزشکان در این است که برای اعمال جراحی این است که بیماران کمترین عوارض و کمترین هزینه را صرف کنند، به صورت سرپایی انجام شود که بیمار نیاز به بستری نداشته باشد، بیمار به اتاق عمل نرود که نیاز به بیهوشی و خونریزی و جراحی و مسائل مراقبت های قبل و بعد از اتاق عمل وجود نداشته باشد.

به خصوص امروزه که با شیوع بیماری کرونا رفتن به اتاق عمل و بستری شدن در بیمارستان ها بسیار نامطلوب است، عمل لابیاپلاستی در مطب پزشک با استفاده از لیزر CO2 فرکشنال که به طور سرپایی انجام می شود و کاملا استریل و با استفاده از لوازم یک بار مصرف انجام می شود و هیچ خطری برای انتقال کرونا ندارد، به بیماران توصیه می شود.

توصیه می شود برای انجام لابیاپلاستی با لیزر به بهترین جراح زیبایی زنان در ساری مراجعه کنید.

لیزر CO2 فرکشنال چه کمکی به بانوان می کند؟

چرا لابیاپلاستی انجام می شود؟

عمده مراجعه کنندگان از زیبایی ناحیه تناسلی خود به خاطر لابیاهای بزرگ و فاقد چربی شکایت می کنند که مشکلاتی را برای بیمار ایجاد می کند. نکته ای که اهمیت زیادی در عمل لابیاپلاستی قابل توجه است زیبا شدن ناحیه تناسلی است.

از جمله مشکلاتی که لابیاهای بزرگ ایجاد می کند، وجود عفونت ها در چین و چروک های لابیاها است که عفونت های مکرر برای بیمار ایجاد می کند. زیرا با وجود شستشوی با آب قدرت پاک کردن تمام چروک ها را ندارند و این خودش می تواند عاملی برای پنهان شدن میکروب ها و قارچ ها و به دنبال آن رشد و توسعه و ایجاد عفونت های مکرر باشد.

از مسائل دیگر این است که برای انجام لابیاپلاستی وجود لابیاهای بزرگ است که گاهی اوقات در لباس های خانم ها گیر می کند و متورم، قرمز و دردناک می شود و هر چند وقت یک بار این مسائل تکرار می شود و باعث ناراحتی فرد می شود.

امروزه با استفاده از لابیاپلاستی با دستگاه CO2 فرکشنال، بیمار نیاز به بستری ندارد و خونریزی ندارد. ترمیم بسیار عالی و فوق العاده خوبی دارد.

سخن پایانی

کارایی لابیاپلاستی با لیزر CO2 فرکشنال به قدری است که بیماری نیاز به حتی یک روز هم نیاز به ترک کار ندارد و می تواند به تمام فعالیت های خود برسد تا دوره نقاهت بسیار کوتاه آن طی شود و تقریبا می توان گفت که تمام بیماران از عمل لابیاپلاستی با دستگاه CO2 فرکشنال راضی هستند.

دو × دو =