دکتر الهام قلی پور / جراحی زیبایی زنان / سفید کردن واژن با لیزر مونالیزا تاچ

سفید کردن واژن با لیزر مونالیزا تاچ

تیرگی ناحیه تناسلی از جمله عارضه های شایع در میان بانوان است. در این میان برخی بانوان به صورتی ژنتیکی و برخی به علت های مشخص دیگر به آن مبتلا هستند. در این خصوص میتوانید صحبت های دکتر الهام قلی پور جراح زیبایی زنان در ساری را دنبال کنید:

بسیاری از بانوانی که  با شکایت از این مشکل به مطب دکتر الهام قلی پور متخصص زنان و زایمان در ساری مراجعه می کنند. آنچه آن ها را بسیار ناراحت می کند شرمساری از این عارضه است. آنها ادعا می کنند که به دلیل تیرگی واژن اعتماد به نفس کافی برای برقراری رابطه جنسی را ندارند.

آیا می دانید علت تیرگی ناحیه تناسلی بانوان چیست؟

در گذشته بانوان از روش های خانگی برای سفید کردن واژن استفاده می کردند، اما به علت اینکه این روش ها نتیجه دهی طولانی مدت داشتند، مسیر درمانی را در نیمه راه رها می کردند. از طرفی عدم پاسخ دهی برخی از این راه کار ها موجب می شد آن ها دست از درمان کشیده و وجود آن را بپذریند.

طولی نکشید که دانش پزشکی راه حل موثری را برای درمان تیرگی واژن ابداع کرد. از این رو با استفاده از فناوری لیزر توانستند به میزان قابل توجهی تیرگی ناحیه تناسلی را درمان کنند.

بی شک ابتلا به این عارضه موجب شده شما عبارت سفید کردن واژن را در موتور جستوجوگر گوگل سرچ کنید و قطعا این اولین نوشتاری نخواهد بود که به آن رجوع کرده اید.

سفید کردن واژن با لیزر مونالیزا تاچ

ما در سطرهای پایین تر شما را با این روش بیشتر آشنا خواهیم کرد:

علت تیرگی واژن چیست؟

شاید بهتر باشد برای مقابله با این عارضه ابتدا علت آن را بدانید. قطعا علتیابی تیرگی واژن می تواند در بروز مجدد بعد از درمان کمک قابل ملاحظه ای به شما کند.

تیرگی واژن عموما در اکثر بانوان دیده می شود، حتی افرادی که دارای پوستی شفاف و روشن دارند در این ناحیه با تیرگی پوست مواجه هستند. اما علت چیست؟

رویش مو های زائد و در پی آن اصلاح آن با ابزار نامناسب می تواند بر تیرگی این ناحیه تاثیر گذار باشد. در ادامه علت های شایع دیگر تیرگی ناحیه واژن را بررسی خواهیم کرد:

• افزایش سن
  • ابتلا به بیماری هایی نظیر کوشینگ و آکرومگالی
  • ابتلا به اختلالات پوستی
  • ابتلا به اختلالات کبدی
  • اختلالات در تولید رنگدانه ملاتین
  • ایتلا به سرطان معده
  • تاثیرات ژنتیک
  • ابتلا به عفونت
  • ابتلا به کم کاری تیروئید
  • ابتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک
  • استفاده از برخی کرم ها
  • پوشیدن مکرر لباسهای جذب
  • اختلالات هورمونی

اگر علت تیرگی واژن خود را در موارد بالا نیافتید، می توانید با مراجعه به متخصص زنان علت را جویا شوید.

بیشتر بخوانید: خشکی واژن و درمان آن ، عمل تنگ کردن واژن با لیزر

آیا سفید کردن برای تمامی بانوان امکان پذیر است؟

شاید تصور کنید تمامی بانوان می توانند از این روش استفاده کنند.، اما به یاد داشته باشید هر روش در جوانسازی واژن از جراحی های تهاجمی گرفته تا روش آسانی مانند سفید کردن واژن می تواند برای برخی بانوان محدودیت داشته باشد از این رو انجام آن توصیه نخواهد شد.

شما با خواندن ادامه این متن می توانید تشخیص دهید که این روش برایتان مناسب است یا خیر:

اگربه صورت ژنتیکی دارای پوستی تیره هستید نمی توانید انتظار سفید شدن ناحیه واژن به میزان بالا را داشته باشید.

اگر به بیماری های ناحیه واژن و عفونت های مختلف آن مبتلا هستید، باید قبل از هرگونه اقدام با متخصص زنان مشورت کنید.

این روش برای بانوانی مناسب است که…

• به علت استفاده از مو بر ها با تیرگی واژن مواجه شده اند.
  • به علت تیرگی واژن از برقراری رابطه جنسی شرم دارند.
  • به علت زایمان پوست ناحیه تناسلی شان تغییر رنگ داده است.

روش های درمانی تیرگی واژن

اگر بخواهیم از روش های خانگی چشم پوشی کنیم، بهترین و موثرترین راه درمان تیرگی واژن در حال حاضر بهبره مندی از تکنولوژی لیزر درمانی است.

در عصر حاضر متخصصین زنان دیگر تنها به درمان بیماری های زنان نمی پردازند. آن ها در دو دهه اخیر بیشترین مراجع کننده برای جراحی زیبایی زنان داشته اند. سفید کردن واژن نیز از آن دسته خدماتی است که متقاضیان بی شماری دارد. بانوان می توانند به این منظور به مطب متخصصین مراجعه کرده و تنها در طی چند جلسه به ایده آل ذهنی خود دست یابند.

اکنون از دو روش پر طرفدار برای برطرف کردن تیرگی واژن استفاده می شود که عبارت اند از:  از لیزر ژولیت و لیزر مونتالیزا تاچ که بنا بر نظر پزشک و بررسی نوع پوست بیمار به او پیشنهاد خواهد شد.

هر دو این روش ها کارکرد یکسانی خواهند داشت، اما می تواند در میزان سفید کنندگی با یکدیگر متفاوت باشند.

در هر دو این روش ها نتجیه نهایی پس از طی چند جلسه قابل مشاهده خواهد بود که تعداد آن بر اساس میزان تیرگی پوست در افراد متفاوت خواهد بود.

روش های دیگر سفید کردن واژن

علاوه بر استفاده از لیزر درمانی می توان از روش های زیر برای رفع تیرگی واژن استفاده کرد:

• کربوکسی تراپی
  • میکرونیدلینگ
  • مزوتراپی
  • استفاده از کرم و ماسک های گیاهی
روش های درمانی تیرگی واژن

آیا در دوران بارداری می توان از روش های متنوع سفید کردن واژن استفاده کرد؟

پاسخ این سوال منفی است. گرچه گزارشی مبنی بر آسیب به جنین دریافت نشده ، اما انجام آن در دوران بارداری به شدت از سوی متخصصین زنان منع شده است. لذا بانوان باردار می بایست تا پس از اتمام دوران بارداری انجام این روش را به تعویق اندازند.

آیا سفید کردن واژن با لیزر مونالیزا تاچ نتیجه صد در صدی خواهد داشت؟

هرگونه روش جوانسازی واژن از جراحی ها گرفته تا سفید کردن واژن با لیزر مونالیزا تاچ نمی تواند نتجیه دهی صد در صد داشته باشد؛ اما آمار نشان می دهد اغلب بانوان از انجام این روش رضایت کامل داشته اند. اکثر قریب به اتفاق آن ها نتیجه 70 در صدی را از این عمل دریافت کرده اند.

آیا هزینه سفید کردن واژن بالاست؟

پاسخ به این سوال بسته به میزان تیرگی واژن و اینکه کدام متخصص را برای درمان انتخاب کنید می تواند متفاوت باشد..

توصیه نهایی

بانوان ساکن در ساری و دیگران بانوان دقت داشته باشند برای انجام هر گونه عمل در جهت جوانسازی واژن به بهترین جراح زیبایی زنان در ساری مراجعه کنند. به یاد داشته باشید در صورت مراجعه به متخصص بی تجربه باید منتظر عوارض احتمالی باشید.