دکتر الهام قلی پور / جراحی زیبایی زنان / بهبود کیفیت رابطه جنسی با لیزر مونالیزا

بهبود کیفیت رابطه جنسی با لیزر مونالیزا

به گفته دکتر الهام قلی پور در باره بهبود کیفیت رابطه جنسی با لیزر مونالیزا، یک رابطه جنسی خود در تداوم یک زندگی امری ضروری و واجب است. تغییراتی که به دلیل افزایش سن در بدن خانم ها رخ می دهد، می تواند بر کیفیت و سلامت زندگی جنسی آنها تاثیرات بسیار منفی بگذارد.

مشکلاتی که به دنبال ظاهر شدن علائم یائسگی در خانم ها بوجود می آید، موجب امتناع خانم ها از برقراری رابطه می شود.

روش درمانی موثر در بازگرداندن شادابی و حس جوانی در سنین بالا، استفاده از لیزر مونالیزا تا است.

قابل ذکر است که در سنین یائسگی و حوالی آن، با کاهش سطح استروژن، دیواره واژن خشک و بی آب می شود و در اثر خشکی واژن، الاستیسیته از بین می رود و سوزش و خارش و درد واژن در حین رابطه اتفاق می افتد که درد هنگام رابطه جنسی به مرور بیشتر می شود و باعث کاهش کیفیت رابطه و تمایل جنسی می شود.

در مورد این دست از بیماران با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ می توان کمک های شایان توجهی را به آنها کرد.

بهبود کیفیت رابطه جنسی با لیزر مونالیزا

لیزر مونالیزا تاچ در ساری

لیزر مونالیزا تاچ یک روش درمانی واژینال است که با ایجاد پالس های کوچک و کنترل شده از لیزر CO2 در بافت هایی که سطح داخلی واژن را می پوشانند، باعث تحریک کلاژن سازی در لایه زیر مخاطی و افزایش ضخامت واژن و انعطاف پذیری آن می شود.

همچنین لیزر با اسیدی کردن محیط واژن، ابتلا به عفونت را بسیار کاهش می دهد.

تاثیر لیزر مونالیزا تاچ بر کیفیت رابطه جنسی

همانطور که می دانیم لیزر مونالیزا تاچ یکی از روش های بسیار موثر، کم تهاجمی و بدون درد در جوانساری واژن است و کاهش علائم ناخوشایند یائسگی را بوجود می آورد که تاثیر بسیار مثبتی بر روی بافت های مخاطی واژن دارد و باعث تحریک فرآیند کلاژن سازی و بهبود عملکرد واژن و غشای داخلی آن می شود.

در نتیجه رطوبتی که در اثر این لیزر ایجاد می شود، الاستیسیتی و بازسازی بافت مخاطی را به همراه خواهد داشت و به دنبال آن یک ربطه جنسی همراه را لذت را برای فرد بوجود خواهد آورد.

اما باید دقت داشته باشید که در صورت تمایل به استفاده از لیزر مونالیزا تاچ به بهترین جراح زیبایی زنان در ساری مراجعه کنید.

تاثیر لیزر مونالیزا تاپ بر کیفیت رابطه جنسی

کاربرد دستگاه لیزر مونالیزا تاچ

لیزر چندین کاربرد دارد که همه اینها برای ایجاد یک رابطه جنسی خوب، نقش بسزایی خواهد داشت.

با افزایش ضخامت واژن، الاستیسیته واژن زیاد می شود و خشکی واژن از بین خواهد رفت. در نتیجه خشکی و سوزش و تنگی واژن در سنین یائسگی کاهش پیدا می کند.

لیزر با اسیدی کردن محیط واژن، باعث رفع عفونت های مکرر می شود و همچنین با رفع شلی و افتادگی واژن، احساس ناخوشایند فرد را از بین برده و با درمان بی اختیاری ادرار و همچنین درمان گشادی واژن، احساس مطلوبی را در حین نزدیکی ایجاد می کند.